Urcarea într-un avion este o opțiune bună și rapidă pentru a parcurge distanțe medii și lungi. Cumpărarea unui bilet online, oricât de ușor ar părea, este o odisee. Este nevoie de experiență, timp și multă răbdare. Unde este captura? Iată câteva sfaturi

Photo by Aero Icarus on Foter

Pretul

Prețul biletelor de avion are o pondere importantă în bugetul unei călătorii. Dacă prețul inițial nu convinge, poți încerca să-l scazi chiar dacă

  • se poate pierde mult timp atunci când se caută un preț ieftin în diferite canale de vânzare;
  • depinde de flexibilitatea cu datele inițiale de călătorie, de exemplu la mutarea vacanței cu o săptămână înainte sau după data inițială, prețul poate fi diferit;
  • acceptă neplăceri, de exemplu, în loc de un zbor direct, cumpără unul cu transfer.

Programa

Anumite profiluri de călători, de exemplu familiile cu copii mici sau turiștii care locuiesc departe de aeroport, preferă să evite zborurile devreme sau târziu în noapte. Preferă să plătească puțin mai mult pentru bilet, dar au confortul orar.

Fidelitate

Zborul mereu cu aceeași companie îți face căutarea mult mai ușoară, îți permite să participi la programe de fidelitate: acumulează puncte, ai reduceri semnificative sau chiar zboruri gratuite; printre alte beneficii.

Unde să cauți?

Există mai multe surse de informare:

  • Comparatoare de prețuri: Skyscaner sau Kayak. Ei caută zborurile pe diferite site-uri, filtrează căutările în funcție de preferințele clientului și, în cazul achiziției, redirecționează către vânzător.
  • Agenții de turism online sau fizice: este vorba de a merge la agenții de turism de încredere pentru a cumpăra în funcție de prețul oferit.
  • Vizitarea site-urilor companiilor aeriene care acoperă ruta, de exemplu, Tarom, Blue Air, Wizz Air, etc.

Rezultatele cautarii

La interpretarea rezultatelor căutării trebuie avut în vedere un moment important: există două tipuri principale de companii aeriene: companii low cost și companii tradiționale. Companiile low-cost apar de obicei primele în căutările orientate după prețul mai mic, deoarece oferă prețul de bază al unei călătorii pentru o persoană cu geantă sau rucsac și decât orice alt serviciu: cum ar fi facturarea pasagerilor sau a valizei, alegerea Scaun sau masă la bord necesită o supliment. La randul lor, companiile tradiționale includ toate aceste servicii în prețul inițial.

Companii aeriene tradiționale VS companii aeriene low cost

Folosesc aceeași aeronavă, piloții și echipajele lor trec aceeași pregătire, la sol oferă aceleași servicii, deci ambele variante sunt valabile, dar fiecare tip de companie aeriană oferă produse foarte bine dezvoltate care vizează profilurile clienților, motivele sau situațiile de călătorie diferită. Pe care sa aleg? Pe lângă diferențele în politica de prețuri, există și altele care ar fi interesant de luat în considerare:

  • Ora plecării: principalele companii aeriene aleg orele cele mai confortabile pentru pasagerii lor. Cu unele excepții, când zborurile sunt foarte devreme: pentru a conecta pasagerii zborurilor europene cu zboruri transoceanice, pasagerul nu trebuie să se trezească devreme sau să stea până târziu, așa cum se întâmplă adesea în cazul zborurilor low cost.
  • Aeroporturile principale și secundare: companiile tradiționale operează mai ales între aeroporturile principale. În unele ocazii, acestea pot include aeroporturi secundare în rutele lor, dar ca serviciu de legătură pentru alte zboruri cu plecare de la aeroportul principal. Companiile low cost preferă aeroporturile secundare, deși operează și de pe principalele aeroporturi, dar din terminale separate sau din cele mai îndepărtate posturi de îmbarcare, dacă aeroportul are doar un singur terminal.
  • Serviciu online: companiile low-cost încearcă să minimizeze contactul fizic sau vocal cu clientul. În timp ce unele companii tradiționale încă păstrează un birou fizic ciudat, ele colaborează în mod activ cu agențiile de turism și oferă numere de telefon gratuite pentru serviciul clienți; companiile low cost se limitează la serviciile online, web-ul sau aplicația fiind principalele lor surse de comunicare. Există câteva birouri fizice, dar acestea sunt de obicei la aeroport pentru a gestiona incidentele de ultimă oră sau pentru a plăti telefoanele de serviciu pentru clienți. Așadar, dacă te hotărăști să cumperi un bilet pentru o companie low cost, ai răbdare și timp să citești tot ce îți oferă pe parcursul procesului, pentru a evita orice neînțelegeri sau a greși deoarece corectarea lui te va costa bani. De asemenea, trebuie să fii atent la alertele emise prin e-mail și ca mesaje telefonice. Vestea bună este că prin câștigarea experienței, procesul de cumpărare devine ușor.
  • Zboruri cu legături: dacă zborul dintre origine și destinație nu este direct și implică un transfer, companiile aeriene tradiționale au acorduri de a oferi servicii pentru ambele zboruri chiar dacă acestea sunt operate de două sau mai multe companii diferite. În cazul companiilor low cost, cu mici excepții, precum compania spaniolă Vueling, acestea consideră transferul ca două zboruri separate, așa că trebuie să se țină cont de faptul că va trebui să vă ridicați bagajele și să părăsiți zona de securitate după prima călătorie, pentru a trece din nou prin zona de check-in și securitate pentru al doilea zbor. În unele motoare de căutare, acestea oferă chiar zboruri de legătură în diferite aeroporturi, așa că trebuie să citiți cu atenție alertele și notificările.
  • Confort în timpul zborului: Companiile tradiționale își împart serviciile între servicii de clasă întâi, business sau de clasă turistică care diferă ca atenție înainte și în timpul zborului datorită confortului scaunului, atenției privilegiate sau tipului de mâncare; În timp ce companiile low cost sunt mai democratice, ele mențin aceeași clasă economică, deși dacă clientul dorește, o pot îmbunătăți, de exemplu, achiziționând locuri cu spațiu suplimentar pentru picioare, fiind primii care intră sau iese din avion.
  • Loialitate: marketingul companiilor aeriene tradiționale promovează cardurile de fidelitate ca semn de apartenență la un club de călători sau la un statut care, în funcție de numărul de călătorii efectuate, transformă banii cheltuiți sau punctele acumulate în anumite beneficii (zboruri gratuite, îmbunătățiri ale serviciilor). , etc.). Companiile aeriene low cost știu că clientul le alege, mai ales din cauza prețului, astfel încât prețul devine principala bază de loialitate.

Informații suplimentare

Companii aeriene tradiționale

Majoritatea țărilor europene au compania aeriană tradițională. În cazul României ar fi Tarom. Bazele (huburi) acestora sunt situate pe teritoriul țării, sunt inrudite (ajutate, subventionate) cu guvernele naționale, angajează forța de munca națională, nu externalizeaza de obicei serviciul (subcontracteaza alte firme pentru unele servicii) . Dintre companiile tradiționale europene, cele mai mari aparțin primelor puteri economice care sunt Lufthansa, KLM, Air France, Iberia, SAS, Air Portugal, etc.

Companii aeriene low cost

Companiile europene low cost sunt companii care caută afaceri peste granițe: își creează bazele (hub-urile) în diferite țări, colaborează cu autoritățile locale în căutarea subvențiilor și ajutoarelor, subcontracteaza adesea unele servicii; forța sa de muncă este multinațională. Printre principalele companii aeriene low cost se numără: Blue Air, Wizz Air, Ryanair, Vueling, Eurowings, Norwegian, Easy Jet, etc.

Zboruri charter și zboruri private

Deși nu apar în căutările online, există companii aeriene mici care oferă zboruri neprogramate: zboruri charter și zboruri private.
Zborurile charter sunt de obicei organizate de un touroperator care le include în pachetele turistice oferite agentiilor de turism.
Zborurile private sunt zboruri contractate de companii sau persoane care închiriază un avion care caută exclusivitate și confort maxim atunci când călătoresc alegând ora, locul și destinația zborului.


1 comentariu

דירות דיסקרטיות בתל אביב · 12/11/2023 la 14:09

I was excited to uncover this web site. I want to to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you book-marked to look at new things in your site.

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sunați-ne